prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Říjen 2 22:09:56 CEST 2006

jsem dost daleko od ustredny(2.8km), technik tvrdil(manzelka povidala)
ze u vstupni zasuvky signal mel i "3 carky", ale na druhe zasuvce,
prodlouzene, jen jednu(byl to bastl, to on nevedel). takze jsme tu
prodlouzenou ustrihli a prave nacvak jako prodluzovak tu ctyrku, prej je
to choulostivy na slapani krouceni atd. ted jedu na 1m kablu co  byl u
modemu, primo ze zasuvky.tak ted nevim, zkusim tam zejtra zavolat co s
tim.
diky vsem rady.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, October 02, 2006 9:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Kubat Tomas napsal(a):

>drat do zasuvky, tedy muze byt dvoudrat ?

ano, to ze technik nacvaknul na RJ konektory "ctyrlinku" je jen proto,
ze je standardne k dispozici za stejnou cenu.
Pouzivaj se pouze ty dva vnitrni draty.

>ledka na modemu ADSL/link/act musi blikat(pravidelne a porad) ?
>zadnej connect tedy neni potreba, pokud se to rozblika = OK ?

Nevim presne jak je to u toho vaseho modelu, ale ta LED link/act blika
celou dobu, kdy se modem synchronizuje s ustrednou ( handshaking) pak by
mela svitit, nebo poblikavat v rytmu dat.

>ted ledka pravidelne asi 20x blikne, pak si da pauzu a znova.

To vypada, jako kdyz se to nechce spojit s DSLAMEM ( ustredna)

>k ty vymene, ja uz na telepoint nesmim :-),  pokud je nejakej "super"
>adsl_ethernet_modem(samotnej, switch+wifi mam) tak ho zajdu koupit,
>hlavne ze to bude chodit.

To by chtelo nejdriv vyzkouset  s jinym modemem. Nevite ten technik co
nameril kdyz to byl testovat? To je dulezite, pte nektere modemy maji
lepsi / citlivejsi/ linkovou cast a pokud jste daleko a uroven je na
hranici, muze to hrat dulezitou roli.

Jinymi slovy nektere modemy chodi i na -55 db  jine uz pri -47 maj
problemy ( vypadavaj)

Jak jste daleko od ustredny/ odkud jste?