prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Říjen 2 21:07:27 CEST 2006

drat do zasuvky, tedy muze byt dvoudrat ?
ledka na modemu ADSL/link/act musi blikat(pravidelne a porad) ?
zadnej connect tedy neni potreba, pokud se to rozblika = OK ?
ted ledka pravidelne asi 20x blikne, pak si da pauzu a znova.
k ty vymene, ja uz na telepoint nesmim :-),  pokud je nejakej "super"
adsl_ethernet_modem(samotnej, switch+wifi mam)
tak ho zajdu koupit, hlavne ze to bude chodit.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, October 02, 2006 8:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Kubat Tomas napsal(a):

>dobry den.
>tak prvnich par pokusu + vysledek + par otazek.
>tak jsem vybalil modem D-link 362T

Tenhle modem neni ten  nejlepsich, myslim ze by to jeste slo, zkuste ho
vymenit za ten Xavi xxxx   ( 4x ethernet) nemel by to byt problem.

> a pripojil zatim primo do notasu pres
>ethernet (T43+XPpr).
>spojeni se povede obcas navazat, zmerit i rychlost(cca ty 2kkb), ale
>tak za 30 az 60s to vypadne :-(.

Jak vypadne....? proste nejde net, nebo synchronizace modemu ( modem se
odpoji) ?
To se stava, je -li spliter spatne zapojeny...

>neni mi jasne zapojeni "splitru" maj tu oznaceny(uplne pro blbce)
>line(zeleny puntik) - tel zasuvka na zdi ?
>phone - telefon ?
>DSL(cerveny puntik) - modem.
>prilozene kabely(zeleny,cerveny) jsou dvoudraty - je to spravne ?
>technik co tu byl nam nacvaknul 15m ctyrdrat.
>je spliter nutny pokud bych nechtel mit pripojeny telefon ?

Neni nutny, pokud fen nechcete, muze linka rovnou do modemu....

>jak dlouho trva pripojeni, pokud "kliknu" na connect ?

Jaky connect?  Proste z ethernetu toho modemu musi stale frcet , neni
treba se na PC nijak prihlasovat...teda pokud neni modem pripojeny USB
kabelem.
Pokud mate pripojen PC z ethernetu, spojeni  s linkou drzi modem.
Vlastni spojeni modemu se zarizenim na ustredne ( DSLAM) muze byt cca do
2 min zpravidla vsak do 30sec.To je pri zapnuti modemu.

>vubec nikde nevidim, proc to spadlo atd. pripojeni zjistuji jen pres
>internet. radio :-( muze odpojovani souviset s kvalitou linky ?

ano muze

>jak se tvari spatna linka, jede pomaleji(jako cdma) nebo jede/nejede ?

jede/ nejed    v podstate nic mezi tim neni. Kdyz uz tak rychle za sebou

se menici stav jede/nejede  - ale to je videt na modemu ( synchro ledka)

>zatim teda bida, ackoliv tu technik byl a meril to.

.... nevite kolik ten technik nameril uroven??

>posilam ukazku nastaveni(bylo od O2), jestli je to OK.
>diky za nazory a rady.

Nastaveni je OK, ale neco je jeste shnile....pokud to nejede stabilne.
Zkusil bych jiny modem. Ty Dlinky jsou mizerne...  ta verze 4x ethernet
+wifi v nejake verzi sw byla primo strasna!!
Jeden z nejlepsich je Alcatel speedtouch a ta Xavina taky ujde.