prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 2 15:27:01 CEST 2006

Řek bych, že ne do WAN, ale do LAN - použijete ten Asusu jen jako
ethernet switch.

Jinak se divím, že tolik lidí podlehne reklamě a jako operátora si
zvolí zrovna O2 alias Telecom. Sám jsem si objednal Tiscali přes
adsl.cz, platím míň peněz za stejnou rychlost (400 Kč včetně DPH za
512-ku).

P.K.