prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Říjen 2 15:03:22 CEST 2006

 no ja ted mam to cdma a jinak nez pres web s tim asusem to neumim :-). nejakej fw. jsem tam flashoval, jenze je to davno a ono to celou dobu funguje, tak jsem zratil prehled.
ted pri prechodu na adsl(O2), bych nerad menil ten Asus, kde mam sit. tiskarnu a jsem s nim max. spokojenej.
tomik.
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, October 02, 2006 2:49 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Naflashovat jeden z mnoha firmwarů do Asusu není problém. Stačí si zvolit parametry. Já bych doporučil naflashovat Olega, má normální webový rozhraní na konfiguraci, ale umí toho mnohem víc, než standardní firmware od Asusu. K OpenWRT je už třeba znalosti linuxu...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death