Kamery CCD,CCTV atd..

Petr King petr.king@atlas.cz
Pondělí Říjen 2 11:57:29 CEST 2006

Blizsi popis mam bohuzel jenom tento : (cinani radeji prodavaji, nez
rozdavaji tech. parametry)
infra prisvicena CCD kamera Samsung, Samsung CRTč/b display
Nikde neni info o kamere co se tyce poctu radku atd... Ma toto take vliv
na fungujici obraz? nebo je pak jen mensi ?
Video je jak rikate vedeno telefonnim parem, ne po koaxu a kdyz jsem se
koukal na tu kameru, je to miniaturni modulek usazeny na desce plosnych
spoju s mnozstvim SMD smeti.... z nej jiz je signal veden primo po
svorkach GND a VIDEO.
Dekuji za odezvu, skutecne to potrebuji vyresit a nikdo u prodejce mi
neni schopen poradit, proc to nejede :(

Petr