RE: bistabilní relé z pasivních soueástek

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Neděle Říjen 1 16:27:19 CEST 2006

Sakra, to jste mně nahlodal... Když teď ale koukám do relé ELESTA tak jsou tam dvě úplně oddělené komůrky pro ty dvě skupiny kontaktů. FINDER to má oddělené jenom takovou poloviční přepážkou, takže tam by mohlo k Vámi popsanému jevu dojít. Takže děkuji za připomínku, budu to muset osadit tím typem ELESTA.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Sunday, October 01, 2006 2:09 PM
To: HW-news
Subject: RE: bistabilní relé z pasivních soueástek

Kdysi jsem mel podobny problem a konzultoval jsem jej s dodavatelem.
Podle nich je to vyloucene - konstrukce rele nezarucuje, ze pri
poruse, napr. zlomeni kontaktu nedojde ke zkratu na sousedni
kontakty takze neni zajisteno bezpecnostni oddeleni obvodu. Tak
jsem pouzil dve rele s paralelne zapojenymi civkami, jedno
spinalo 24V, druhe 230V.

> Nejsem si akorat jisty jestli je možno pouzit v těchto relatkach na
> jedne polovine kontaktu ovladaci (24VDC) a na druhé polovine
ovladane (250VAC) napeti.