Ztlumeni TV reklam

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Neděle Říjen 1 14:36:07 CEST 2006

Zdavim,
to prepinaji je zpusobeno tim ze reklamy jsou vysilany s jinym zvukovym
doprovodem
(v nasich koncinach mono, stereo, dual), a kydyz se zmeni zvukova norma
tak to
nektere televize vypisuji. Takto nelze odlisit jak rozeznat reklamu od
poradu
behem reklamy (cti: nemam tuseni jak) ponevaz kdyz to bude mit stejnou
zvukovou
normu tak se nic nebude dit. Je to prilis nespolehlive.
To ze jde chvilku sum je chyba TV (predpokladam SW, ale muze to byt i
omezeni
mikropocitace, u Philipu se uz u low-endovych miker nedivim nicemu). No
mozna
taky nejaka technicka nedokonalost na strane poskytovatele signalu.
Pokud vim, tak JOJ vlasni CET21, jako novu a to je technologicky (z
hlediska
signalu) nejhorsi ditributor.

Jak zde nekdo psal, mozna by slo zintegrovat audio signal a porovnavat
vysledou
uroven. Z teletextu nemam tuseni jak se to dozvedet.

ced

Nejapna poznamka:
Nejspolehlivesi pusob jak zamezit rvani reklamam je nedivat se na TV,
pokud mozno
nemit TV :-) (kdyz jekde vidim zaplou tv, tak je tam bud fotbal nebo
reklama a oboji
me nezajima) Ja to tak delam a mam mnohem vice casu na cteni knih. Jsou
tam sice
nekdy take reklamy, ale ty se daji prezkocit s minimalni casovou
ztratou.
Nadruhou stranu kde by byla vlada, kyby nam nemohla rikat, co si mame
mylet.