kabely a normy

Martin Persich persich@transcon.cz
Neděle Říjen 1 13:38:00 CEST 2006

Plast z obycejneho PVC by asi nebyl vhodny. Chtelo by se to poohlednout po
necem kvalitnejsim - neco na bazi PE - ale kazdy vyrobce to oznacuje podle
sveho a pokud mozno ponekud tajemne. Nevyhoda techto izolaci je, ze kabely
nejsou prilis ohebne - i kdyz zalezi na vyrobci. Take si myslim, ze kabelu
primo v zemi jeste neni nejhure (az na pripadne mysi a hrabose - kvuli tem
se casto voli zesilena izolace a armovani). Horsi myslim je, pokud je v
nejake roure, ktera je (ne)pravidelne zaplavovana vodou a na letisti asi
nejde uplne vyloucit splachnute zbytky paliva nebo oleju (uz slysim
ekologicteji smyslejici jedince ... - ale takova jsou doporuceni a praxe).
A preji hodne stesti pri hledani vhodnych, rozumne cenove a mnozstvim
dostupnych konektoru s patricnym krytim.

Martin. persich@transcon.cz