Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Říjen 1 01:48:27 CEST 2006

neco podobneho jsem delal, byl tam lacinejsi mixak ale senheisser mikrofony - podiove pro zpevaky cca 15 000,- kus
nevim ktery jelito to kupovalo protoze to melo brat vzdy celou mistnost a oni vemou podiove mikrofony

celkove to znamenalo prehnat to na tom mixaku s predzesilenim a vysledek celkem dost sumel
pak tam byl problem s brumem atd....

je dobre si peclive rozmyslet co budete jak nahravat a nespolehat se na to ze za x penez to musi umet vse

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of kalin.oleg
Sent: Saturday, September 30, 2006 3:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re[2]: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

DD,

raz som amatersky narychlo potreboval nahrat jednu kapelu, aby mohli poslat demo do sutaze.
pouzivali svoje dynamicke mikrofony (nieco lacne) , signal som tahal z monitor vystupu ich mixpultu - nejaka yamaha.
vysledok bol viac nez dobry. zvukovka bola vtedy audigy II. pozil som soft, ktory je prilozeny k ZK - recorder.
treba sa trochu pohrat s nastavenim v PC a mixpultu, ale pri troche snahy je vysledok naozaj skoro ako zo studia.

OK