filtrace harmonickych

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Listopad 26 00:32:36 CET 2006

Ted me napadlo - neblbnu uz? Pokud budu merit vykon s prevodnikem s nejakou
periodou, vykon je suma U(t) x I(t)/pocet vzorku. Vykon je tedy dany stredni
hodnotou proudu za predpokladu sinusoveho napeti? Potom by ten filtr byl
pouzitelny!  Jak to meri klasicky civkovy wattmetr? Meri vykon pro
nesinusovy proud spravne, nebo taky z principu keca? Jsou to (pokud vim)
deprezske systemy a ty by mely ukazovat stredni hodnotu - v pripade
wattmetru misto permamemtniho magnetu (konstanta) vynasobenou sinusovym
prubehem napeti.
Andel

----- Original Message -----
From: "Vlada Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 25, 2006 11:39 PM
Subject: Re: filtrace harmonickych

No podle toho co pisou v tom navodu (zkresleni pod 15%) to vlastne zmeri jen
vykon topeni, motoru nebo zarovky. Cokoliv co ma usmernovac a kondy, se uz s
tim zmerit neda. Proto jsem uvazoval o nejakem filtru pro signal z bocniku -
ale asi by to z principu byla blbost. Druha moznost je nechat krabicku, do
ni dat jinou desku. (procesor, 12 bit 100 KHz prevodnik) a udelat to JEN na
mereni vykonu jako suma U(t) x I(t).  Nejvetsi problem by asi byl jak to
pripojit na puvodni displej.
Andel