Stabilita soucastek (R, C, R-trimr)

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Listopad 25 08:35:56 CET 2006

Jde o to, ze MKT maji nejen velke ztraty (to by do oscilatoru tak nevadilo),
ale i velkou teplotni zavislost. Ten 10n FKP2 bude o mnoho lepsi. Tech 10n u
chobota maji, aspon obcas. Pokud se bojite teplotni zavislosti trimru, dejte
tam cermetovy a rozsah doladeni co nejmensi, kombinujte trimr s pevnym
odporem. Taky muzete k tomu oscilatoru pripojit procesor, ten kmitocet merit
a zobrazovat na displej. Program a popis citace najdete
http://www.vaelektronik.cz/bastl/download.htm#citac dalo by se to i
zjednodusit, vyhodit vstupni preddelic a zbyde vam tam jen procesor a
krystal -)  Kdyz vam kmitocet ujede, knoflikem si ho doladite. Nedelal bych
z toho vedu :-)
Problem je, ze se nekdy az moc snazime, aby merici udelatko bylo co
nejdokonalejsi, da to spoustu prace a pak se to pouzije parkrat :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 7:23 AM
Subject: Re: Stabilita soucastek (R, C, R-trimr)

FKP2, to jsou právě ty, co jich má GMko jen 7 typů :-(

Jinak to naše udělátko měří hlavně hloubkový a středotónový
reproduktory, takže ani zdaleka ne 10kHz. Máme tam frekvence 35-100Hz
(musí se doladit přesně), pak 460-500Hz (tam na tom prej tolik
nezáleží, v tomhle případě asi nejde o rezonanční frekvenci).

P.K.