OT: Ramecek Vipower VP-6248V (5.25" USB 2.0) - neotevira CDROM

David Mensik mensikd@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 22:01:32 CET 2006

Zdravim vsechny,
resim takovy zapeklity problemek - mam externi USB 5.25" ramecek Vipower
VP-6248V s externim napajenim. Mel jsem v tom dlouho DVD vypalovacku
(mam notebook), ale najednou se mi prestala otevirat. Proste stisknu
tlacitko na otevreni dvirek DVD-RW a mechanika jenom blika ale nic
neotevira. Tak jsem usoudil (chybne), ze je vadna DVD-RW mechanika a
koupil novou DVD-RW vypalovacku. S ni to ale dela taky. Navic jsem
napojil na externi ramecek starou Teac CDROM - a ta funguje jak ma.
Jsem z toho danek. Vtip je v tom, ze ted kdyz do stareho stolniho kompu
dam vypalovacky, tak uz se nechcou ty mrchy otevirat s napajenim ze
stolniho. Teac CDROM jede vsude.

V cem je problem? Unava zdroje? Nejaka odberova spicka pri pozadavku o
otevreni, kterou nejaka ochrana blokne?

Diky za pomoc,
  Ozon