DDS Projekt, SMA konektory

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 21:54:19 CET 2006

SMB ma GM, cena je ovsem taky vysoka...., Rasel je v Praze, coz je pro mne daleko a zda se, ze nema rovne SMA, jen 90st. A kdyz bych jeste pripocetl k cene krimpovaci kleste ......
Chtelo by to nejaky zdroj vadnych WIFI karet :-) (RSMA by nevadilo)
Asi taky urcite budu pajet koax primo do DPS :-( (Nazvu to sockonektor :-)
Karel