Navrh DPS

Martin matesmk1@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 17:11:37 CET 2006

no jo. Tam mate deset vrstev a ja mam v eaglu lite verzi jen dve a omezenou
desku :) pravdou je, ze bych stejne nevedel jak vyrobit desku vicevrstvou
nicmene i tak to je zajimave. Co starosti udela jeden procesor a dve pameti
s triceti draty :)
/ted budu asi u tech co tahaji +ěá dratu vypadat jak idiot/ :)
----- Original Message -----
From: "David Kucera" <david@cybertex.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 30, 2006 12:58 PM
Subject: Re: Navrh DPS

tak tady mate ukazku obvodu v bga pouzdru konkretne AT91SAM9261 (arm9) a
pameti, dal jsem tam jednotlive vrstvy a vse dohromady + foto jak to
vypada kdyz se to osadi

http://www.cybertex.cz/david/Picture0001.png
http://www.cybertex.cz/david/Picture0002.png
http://www.cybertex.cz/david/Picture0003.png
http://www.cybertex.cz/david/Picture0004.png
http://www.cybertex.cz/david/Picture0005.png
http://www.cybertex.cz/david/Picture0006.png
http://www.cybertex.cz/david/Picture0007.png
http://www.cybertex.cz/david/kousek.JPG
omlouvam se za foto,ale foceno v rychlosti mobilem

David