Re: Diody do měniče

Michal michal.shadow@post.cz
Čtvrtek Listopad 30 16:58:16 CET 2006

Děkuji za tip na diody, nad DSEI2X121-02A jsem také přemýšlel. Teď tam mám RURG80100, zatím fungují, ale IF(AV)  mají jen 80A a tak mám pochybnost, zda-li
 vydrží až 130A při svařování a hledám něco lépe dimenzovaného. O DU 402 z Polovodičů vím, ale to jsem tam co jsem byl, je IF(RMS)  = 100A dostatečné?
Invertor je moje domácí konstrukce, dokumentace na spoustě malých lístečcích, ale až to dám dohromady, určitě to někde uveřejním. Pokud vás zajímá
několik obrázků, jsou na http://mojeelektronika.wz.cz/muj%20invertor2.htm . Řídící deska už je tam teď jiná. Podrobnosti napsat můžu, ale jaké byste Milane
chtěl vědět? Napadá mě ještě že to řídím SG3525.
Zdraví Michal.