Navrh DPS

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 30 13:44:49 CET 2006

Tim si asi prosel kazdej. Moje vrcholne dilo bylo routovani celeho
PMI-80 na jednostranne desce vcetne vsech preferii + jeste navic 32kB
SRAM. Routoval jsem na milimetraku tuzkou a gumou. Vyslo to na jednu A4
desku. Po navrzeni jsem musel vzit pauzak a prekreslit to tuzi a
technickym perem - z toho se to prefotilo na film a nasledne udelala deska.

Dneska uz bych takove nadseni nemel. Na druhou stranu me dodnes
navrhovani DPS docela bavi.

RadekCX - http://www.cncnet.info