Lecba NiMHu

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 30 08:06:15 CET 2006

To co popisujete funguje na NiCd akumulatory, ktere maji prorostle
separatory mustky. Proto jsou clanky na 0V a po tehle pecce se mustek
upali a na chvili funguje.

Tohle jsem u NiMH nikdy nezazil. Doporucuji kazdy zvlast nabit cca na 1V
a pak normalne nabijet 1/10C.

Nicmene ty clanky budou v haji - kazdy bude mit jiny vnitrni odpor a
budou se stale rozchazet. Doporucuji je recyklovat ve sbernem dvore a
koupit nove - je to ztrata casu.

RadekCX - http://www.cncnet.info