RE: Diody do měniče

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Čtvrtek Listopad 30 07:26:56 CET 2006

Dobrý

tato dioda je použitá ve svářečce kterou mám rozestavěnou, no rozestavěnou
právě překresluji plošné spoje do Eagle abych mohl začít svítit.

DSEI2X101-06A    600V 2X96A 250W SOT227B

nevím kolik potřebuje svářečka napětí možná by šlo i toto:

DSEI2X121-02A    200V 2X123A 250W SOT227

JirkaH

PS: Co je to za konstrukci, šla by získat dokumentace

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On Behalf Of Michal
Sent: Wednesday, November 29, 2006 10:09 PM
To: HW-news
Subject: Diody do měniče

Dobrý den,

do svařovacího invertoru hledám vhodné výstupní uměrňovací diody. Jde o můstek s dvojitým sekundárem (stačí mi tedy jedna dvojitá nebo dvě jednoduché diody), na 60kHz, výstupní proud max. 130A, špičky při zkratu cca 160 - 180A. Nejsem si jistý, je-li pro mne při výběru důležitější parametr IF(AV) nebo IF(RMS).

Neměl by prosím někdo tip na konkrétní diodu či radu jak vybírat?

Děkuji, Michal Skřivánek.