Lecba NiMHu

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Středa Listopad 29 22:44:24 CET 2006

Zadravim jako modelar jsem uz par akumulatoru resuscitoval. Vetsinou vsak
tehdy kdy byly vybite na nulu (nemel jsem tehdy automat na cyklovani). U
takovychto clanku se mi osvedcilo prohnat je proudem okolo 1A. Staci rekneme
3 sekundy. Pak je treba odpojit a premerit napeti kazdeho zvlast clanku.
Pripadne sok zopakovat nekolikrat dokud se na kazdem clanku nedostanete na
napeti okolo voltu. Az se takto vsecny probudi tak pripojit na konstantni
proud tak C/20 a nechat zduchat vic nez 24 hodin. No a pak normalne citlive
cyklovat. Kazdopadne to ale nepouzivejte jako vysilacove nebo prijimacove
aku. Nebo nekde kde Vam zalezi na spolehlivosti.

Zdravim