emulace PS/2 klávesnice

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Středa Listopad 29 22:33:41 CET 2006

Ok,

tak ted uz fakt nevim jak dal, pc po restartu (respektive USB prevodnik
po pripojeni do USB) posila 00 FD F5 C9 F5 F5 F5 F5 D5 FF F3 F3 F3 F3 F3
F3  a na tom se to sekne, poradi nekdo? S tim ze na to odpovidam podle:
http://www.win.tue.nl/~aeb/linux/kbd/scancodes-12.html

Respektive na to F3, na kterym se to kousne mam nasledujici kod:

case 0xF3:    //Set repeat rate and delay
         send_PS2_i(0xfa); //ACK

         INTF=0;
         while(INTF==0); //ceka dokud neprijde preruseni od sestupne
hrany na CLK
         read_PS2();

         send_PS2_i(0xfa); //ACK

        LED_3=1;