hodiny (padacie, stanicne)

Jan Babjak jaybee@centrum.cz
Středa Listopad 29 22:28:46 CET 2006

Dobry den,

"Vola" sa to Pragotron, neboli "Listove zobrazovaci jednotky". Kde se to da
sehnat to nevim. Sveho casu, kdyz to rusili na hlavnim nadrazi v Ostrave,
tak se mi jich porarilo par zachranit pred vyvezenim na skladku. Zatim mi
ale lezi doma a cekaji na svou pravou chvili:
http://www.babjak.cz/pragotron.htm

S pozdravem Jan Babjak, Bohumin