Re: Presná kapacita

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Středa Listopad 29 20:49:23 CET 2006

Náhodou jsem si tenhle měřák taky postavil a jsem s ním velmi spokojený. Měří velmi dobře.
Zjistil jsem ale, že hodně důležitá je přesnost frekvence krystalu. Frekvence s tou výslednou hodnotou mává mnohem víc, než kapacita kalibračního kondu.

Jirka
  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 29, 2006 10:06 AM
  Subject: Re: Presná kapacita

  Zrovna jsem vam pracne vysvetlil, ze jeden z podstatnych parametru je frekvence, pri ktere je ta indukcnost merena.
  Presna indukcnost 150uH na 1kHz, se muze jevit na 100kHz treba s chybou vetsi 10%, a zalezi predevsim na konstrukci, v tomto pripade vlastni kapacita vinuti.
  Danhard

    Jo, měřák má autokalibraci na známou kapacitu/známou indukčnost.  Tudíž potřebuji tu známou kapacitu/indukčnost mít.  V procesoru

    je nastavena právě kapacita 1nF a indukčnost 150uH.

    A.