Tlac z viacerych zariadeni na jednu USB tlaciaren

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Listopad 29 09:48:16 CET 2006

Je pravda, ze nejsem odpornik na USB, ale mam na stole USB HUB, kde mam nacpane 3PC a jeden kus slave USB elektroniky a maka mi to bez problemu. Vyrobce bohuzel nevim je to typicky PRC bez jedineho oznaceni, proste modra kostka a ani nevim kde jsme k nemu prisli.

Nicmene poohlednutim po netu jsem zjistil, ze neni problem sehnat USB Huby s 4x Upstream port
http://www.viamarkt.ch/product_info/USB-Hub,_4-Port,_f%C3%BCr_USB2.0.html
http://www.swissmania.ch/product_info/USB-Hub_Fast-Blue,_4_Ports,_USB_2.0,_inkl._Netzteil.html

Teda doufam, ze neplacam kraviny a upstream port je urcem pro Host