ArmDown problem

Vladimír volak@stapro.cz
Středa Listopad 29 07:16:45 CET 2006

Dobry den

Pro update software do korejskych pac.monitoru pouzivam program ArmDown od
firmy ClabSys, dodany vyrobcem monitoru.Na mem pracovnim notebooku jede bez
problemu, ale potreboval jsem ho nainstalovat ještě na jeden pocitac pro
kolegu a problem. Po spusteni se objevi pouze hlaska :
Microsoft Visual C++ Runtime library.
Runtime Error!
This aplication has requested the runtime to terminate it an unusual
way.Please contact the aplicationś support team for more information.

Na dotaz vyrobci monitoru mam pouze odpoved typu "I am sorry ..", ClabSys ma
nefunkcni anglicke stranky a korejsky neumim :-))
Mam podezreni, ze na mem notebooku byl nebo je nainstalovano něco s podporou
pro ArmDown, mam tady Borland C++Builder a Visual Fox Pro, zkousel jsem je
nainstalovat i na ten druhy pocitac, ale marne.

Mohl by me někdo zkusit poradit mozne reseni ?

Dekuji

Vladimir