Neuspesna technologie

David Kucera david@cybertex.cz
Úterý Listopad 28 22:53:56 CET 2006

transmeta je podle meho spravny priklad i kdyz kdo vi co bude za pul roku
ac se s nima delalo mnoho zarizeni a dostupnost byla od desitek kusu
tak pre rokem se mi nepovedlo sehnat minimalmi mnozstvi vice jak mnoha
tisicove serie a ted mi psali ze uz zase prodavaji i stovkove serie :-)

vse tam skoncilo na na nevhodnem marketinku kdy preferovali jen velke
zakazniky a tim padem velke objemy a na male odberatele kaslali
a tim padem se to nerozsirilo a to je hlavni pricina neuspechu jinak
velmi dobrych procesoru transmeta
prodej byl jen na procentech puvodnich marketinkovych odhadech
zarivy priklad kdyz obchody a firmu ridi obchodnici bez technickeho
vzdelani a znalosti trhu

David