Zkusenosti s dotykovym grafickym LCD

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Listopad 28 21:44:55 CET 2006

Zdravim, ma tu nekdo zkusenosti s dotykovym LCD, ktery je napr. zde
http://obchod.hw.cz/DetailPage.asp?DPG=36398 ale s analogovym
touchscreenem?

Rad bych si do jedne audio aplikace neco podobneho obstaral (jako
displej a zaroven jako zakladni ovladani), ale mel bych par otazek:

- jak jsou na tom tyto nebo podobne displeje s kvalitou zobrazeni v
extremnich uhlech?
- da se regulovat intenzita podsviceni, aby to v noci nezarilo jako
zarovka?
- da se displej ovladat bez problemu prstem, nebo to chce neco vice
spicateho?

Pripadne mate nekdo doporuceni na neco jineho? Rad bych neco
kvalitnejsiho s vlastnim radicem, staci B&W, bile podsviceni, montazni
vyska max. 130mm. Psal jsem to Elatecu, ale ty me odkazali na HW, psal
jsem pred tydnem do HW, ale odpoved zadna...

Displej stoji celkem dost penez a nerad bych koupil neco, co by mi
nevyhovovalo.

Diky

--
Michal Grunt