Neuspesna technologie

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Listopad 28 18:24:47 CET 2006

Tak k te prvni otazce bych si dovolil oponovat. To ze se tezce hleda
produkt ktery neprorazil kvuli spatne reklame je pochopitelne, protoze
kdyz nejaky produkt neprorazi, tak o nem moc informaci nezustane.
Takze prave toto slozite hledani ukazuje, jak je reklama dulezita.
Neco jineho by bylo kdyby existovalo mnozstvi protiprikladu, to jest
produktu, ktere se prosadili i bez reklamy, ale takove take
neexistuji, alespon ja o nich nevim. A jestlize kazdy uspesny produkt
ma reklamu, tak se da predpokladat, ze reklama je podminkou uspesneho
produktu.