Neuspesna technologie

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Listopad 28 18:10:46 CET 2006

Dovolim si 2 filozoficke pripominky :

1 - Jakou vypovidaci schopnost ma referat o necem, co nejste
schopen ukazat na nejakem priklade z realneho zivota ?
Pak asi ta situace tak casto nenastava, kdyz ji nejste kolem
sebe schopen najit (predpokladam, ze se jedna o referat
o blahodarnem vlivu reklamy a nebezpecnosti jejiho podceneni).

2 - A i kdyz ten priklad najdete, tak je vzdy obtizne (a svym zpusobem
i namyslene) tvrdit, ze produkt byl dobry, jen mu chybela reklama.
Tech duvodu muze byt mnoho - spatne nacasovani, spatna
licencni, cenova nebo obchodni politika, zacileni na nespravny
segment trhu a mnoho a mnoho dalsich moznych pricin.

Jinak do "skartacniho pytle" pridam treba sitove technologie
100 VG-AnyLAN nebo Turbo ArcNet.

rollfree