DDS Projekt, SMA konektory

Tony Malecký tony@malecky.cz
Úterý Listopad 28 16:19:48 CET 2006

Nevim jaka to je verze-nebo meziverze ale posledni znamy funkcni hex od
autora (z 21.10.2006) mam asi ja, takze kdo ma zajem tak tady ke stahnuti:

http://dds.malecky.cz/dds.hex

Takze dokud se neozve autor, tak to doufam pomuze....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Karel Minarčík" <karel.minarcik@seznam.cz>
To: "HW Konference" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 28, 2006 12:40 PM
Subject: DDS Projekt, SMA konektory

Pekny den
mozna uz to tu bylo, ale chtel bych se Vas pozeptat:
Kde se daji v CR koupit SMA konektory  (rovne i 90) do DPS do konstrukce
od p.Valucha? (Krome firmy Rasel v Praze).
Kupoval je nekdo od Farnellu - potazmo Microdisu? Kolik staly a jaky
typ? Hodlam je pouzivat i mimo DDS, levny dodavatel by se hodil.
Matne vzpominam, ze tu nekdo nabizel od jine firmy (Makroweil???), ale
uz jsem to nenasel.
Dale jake krimpovaci kleste na SMA mi doporucite - rozhodujici je cena,
zatim jsem nic nekrimpoval, je nejaky doporuceny postup?
A jaky kvalitni koax ku SMA pouzit?
Diky za pripadne odpovedi
PS: posledni firmware na strankach projektu nejde naprogramovat (vcera
20:00), ale to uz se tu na diskuzi resilo.
Karel