Samba server

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Úterý Listopad 28 01:51:29 CET 2006

To Josef:

Zase jeden "velkej machr". Linux nade vše.
Windows samozřejmě shell mají.
Nejsem odpůrce Linuxu ,ale
taková samolibá chvála mne vždy
nevím proč popudí. Ještě si doplň
za podpis "počítačový-linux expert nejvyšší"
a jsi kompletní.
Radim
P.S: představ si že XP mají ps -all , i kill
a představ si, že odjakživa, poptej se pana
Rusinoviche.

Vyber si tu, se kterou je ti nekdo v okoli shopen a ochoten pomoci.
Nekdy je je se sambou sranda, ja jsem radeji rozbehal na notasi NFS.
Ale
ja byl vzdycky divnej. Treba pri nastupu do zamestnani na me vybafly
windows a ja nevedel jak se to sakra ovlada kokala na ne nejaka lista,
kterou jsem tri roky nevidel a nevedel jsem jak spousti shell.
No a ono ho to mema. To jen
k te pomoci, proc to nejde hned samo. Ono to nejde samo nikde.

------
Treba jsem rozbehal na novem pocitaci stable verzi debianu. A to
dokonce
lepe nez pozdeji testing, ponevaz vyrobce desky vytvoril v biosu chybu
kterase na sarge neprojevila. To je nekdy kus od kusu, podle toho jak
se kteremu vyrobci podari dodrzet specifikaci. Ne vzdy je na vine
starsi
disribude. Mimochodem na server je podle me nejvhodnejsi stabilni
debian, ale zalezi na tom co chcete.
To je jako by jste rekl ze neni vhodny na novy pocitac window xp, pac
vyl vydanej pred tremi roky (to je pozdeji nez stable debian).
Ano oprvdu se da u obojiho sehnat novejsi ovladace a dokoce to snimi i
znovu nakonfigurovat. I kdyz u XP si nejsem jisty pac je mam jen v
zamestnani.
howg