emulace PS/2 klávesnice

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Listopad 27 18:13:59 CET 2006

Pochopil jsem, ze po resetu pockam cca 500ms a poslu AA (self test ok)
... musim implementovat jeste vsechny prikazy, co posila PC, myslel
jsem, ze vystacim jen s necim (napr u toho USB/PS2 sem vystacil jen s
necim...) :-) co si myslite o tomhle, je to korektni? :
http://www.win.tue.nl/~aeb/linux/kbd/scancodes-12.html

Jinak diky i za Vas odkaz, uz jsem na to narazil drive a dost mi to pomohlo.