Laserova tiskarna

René Damek rene.damek@atlas.cz
Pondělí Listopad 27 12:08:42 CET 2006

Doma mam  HPLJ1010 a zatim maximalni spokojenost.
Puvodni toner vydrzel neco pres 2k stranek, pak jsem ho
dosypal praskem za 250 Kc a vydrzel opet 2k stran.
Novy original HP za cca 1k6 Kc vydrzel opet asi 2k stran a
nedavno jsem ho dosypal praskem.
Zatim nabehala asi 7k stran a musim zatukat, slape jak
hodinky. Umi obalky, oboustrany rucni tisk, brozury.

RD.

----- Original Message -----
From: "Svehla Jaroslav" <svehla@spelza.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 27, 2006 9:35 AM
Subject: Laserova tiskarna

Ahoj, chtel bych koupit domu jednoduchou laserovou tiskarnu.
Mesicne par desitek stranek, moznost tisku obalek, levny
provoz. Poradte mi jestli mate nejake zkusenosti. Doposud
jsem pouzival HP Laserjet 4P, za celych deset let provozu
bez zavad, az ted to vzdala definitivne. Pokud by se nekdo
chtel takove za levny peniz zbavit, bral bych ji taky. Dik
za radu.
Jara