Bezdratova klavesnice

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Listopad 27 11:58:33 CET 2006

Tady se píše: Modulation FSK

http://www.allproducts.com/manufacture98/aorol/product5.html

Taky tam píšou "Range 1,5m". Měl jsem jednou bezdrátovej set myslím od
Creative a taky jsem chtěl zvýšit dosah - nemělo to snad ani 2 metry
:-(

Zkoušel jsem jednoduše připájet drát do přijímače u PC, ale asi jsem
na to šel špatně, protože dosah to mělo furt stejnej.

Nevíte někdo, naco se vlastně prodávaj bezdrátový klávesnice a myši,
když maj dosah stejnej jako je dýlka kabelu těch drátovejch? (řečnická
otázka)

P.K.