Laserova tiskarna

aze azehw@volny.cz
Pondělí Listopad 27 10:53:27 CET 2006

Sam uz dlouho pouzivam Minoltu PP 1250W (uz se nedela, ma valec a toner
oddeleny), dosypaval jsem toner, OK. Dcera ma PP1350W a nedavno si ji
kupoval znamy, jsou s ni naprosto spokojeni. Rychle se probouzi (cca 10s) a
tiskne, vubec neni hlucna jak nekdo pise a zadne potize s ovladaci (XP)
nejsou. Pro domaci pouziti naprosto v pohode. Inkoust mi nesmi pres prah.
Toner se pry da dosypat, ale jeste jsem to nedelal, ceka mne to. Toner a
info mam z http://www.tonery.info/
AZE

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 27, 2006 10:25 AM
Subject: Re: Laserova tiskarna

Ahoj,
skusil by som sa prizivit na tomto vlakne. Chcem kupit sestre nadoma
nieco take. Paci sa mi celkom Minolta 1350W. Za par korun, v zaklade s
tonerom na 1500 stranok a samostatny valec na 20000. Ale rad by som
vedel, ako je to s moznostami repasacie toneru. Je to mozne aj
jednoduchym dosypanim prasku do povodnej kazety, alebo treba zresetovat
nejaky cip?

j.