Re: Laserova tiskarna

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Pondělí Listopad 27 11:22:09 CET 2006

Resil jsem podobny problem cca před 14dny, kddyz se kousla inkoustovka.

Cilem byl stroj pro rodinu (deti do skoly, manzelka ...) tedy opravdu par tisku do tydne. Dal jsem si jako podminku LAN rozhranni (po baraku poruznu bezi az tri PC plus muj NB). Nakonec jsem koupil v Cybexu Lexmark E120n za nějakých 3370 penez. Je pravda, ze na fotky to není (a ani nemelo byt), ale jinak to ma celkem dospele funkce - vice stran na stranku, oboustranny tisk, brozura ... samozrejme s využitím vlastnich rukou, jako obracece. Papir je kryty deklem, takze se na nej neprasi, konfigurace a sledovani přes WEB, proste mi pripadlo, ze to za tu cenu bohate staci.

O dlouhodobe kvalite samozrejme mluvit nemuzu, ale recenze co jsem k tomu cetl (az na zvysenou svetlost u FinePrint rezimu) nevyznivaly zaporne.
Zatím z ni mam prijemny pocit.

Je pravda, ze nejaka HP by se mi z principu taky libila vic, ale s LAN to vse zacina na nějakých osmi tisicich.
Nejlevnejsi  HP LaserJet 1022n(USB 2.0, LAN) za 8160,- .

...... za rozdil v cene si koupim něco pro sebe do dilny :-)

Pekny den preje
Zdenek Kaspar