Laserova tiskarna

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pondělí Listopad 27 10:49:56 CET 2006

Pridam se se souhlasem. Mel jsem k dispozici Minolty jak PagePro6, 1100L,
plnou 1100 a 1250W. Problemy s ovladaci byly temer neustale, pro starsi
tiskarny nesezenete ovladace pro XP, tiskarna tiskne jak chce, vypadavaji
listy, tiskne nesmysly apod. Sehnat toner je problem a "neznackove"
alternativy takrka neexistuji.

Ted mam k dispozici HP 1012 a 1020 a to je uplne jine kafco. Tiskarny si
vsimam, kdyz ji dojde papir nebo toner.

Standa