Laserova tiskarna

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Listopad 27 10:43:20 CET 2006

mame doma, je fakt rychla, pokusil jsem se koupit nahradni toner u
"ecotoner" NEBRAT, pak jsem koupil jako posledni pokus nejakej ARMOR a
OK, byl/je na 6000 stran, asi tady
http://www.tisknout.cz/catalog/toner-armor-minolta-pagepro-1300-1300w-13
50w-1380mf-6000-stran-p-410.html?cPath=98_104_106
. jinak od armoru kupuju i inkousty do epsona cx3200 a taky OK. jiny mi
ho akorat zasvinili.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jozo
Sent: Monday, November 27, 2006 10:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Laserova tiskarna

Ahoj,
skusil by som sa prizivit na tomto vlakne. Chcem kupit sestre nadoma
nieco take. Paci sa mi celkom Minolta 1350W. Za par korun, v zaklade s
tonerom na 1500 stranok a samostatny valec na 20000. Ale rad by som
vedel, ako je to s moznostami repasacie toneru. Je to mozne aj
jednoduchym dosypanim prasku do povodnej kazety, alebo treba zresetovat
nejaky cip?

j.