Laserova tiskarna

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Listopad 27 10:37:14 CET 2006

Kolega ji ma, nedoporucoval bych ji. Porad nadava na ovladace, protoze
se mu po kazdem vypnuti a zapnuti tiskarny nainstaluje do Winu nova
tiskarna s dalsim nazvem (kopie x) a on pak hleda ktera ze je to ted ta
spravna aby tisknul do spravne fronty. Taky mi prijde neumerne velka a
hlucna, mam LJ1015 a myslim ze to je proti tomu uplne jina kvalita,
stejne tak dalsi LJ 10xx (jsou temer totozne az na detaily), urcite bych
vybiral z nich.

Tosa