APC1400 kterak vycarovat RS232 kabel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Listopad 27 07:42:16 CET 2006

UPSka se vypla, protože jeden výstup z COM portu slouží pro vypínání
UPSky - jako když se má vypnout počítač, stará se o to SW, pokud ten
signál byl v určitý úrovni, tak to prostě UPSku vypnulo. Nějakou
podporu maj Wokna v sobě, dá se stáhnout SW od APC (nedoporučuju) nebo
alternativní, např. "apcupsd" (doporučuju).

Mám na to v záložkách několik odkazů, většina už nefunguje. Ale tyhle
jsou funkční:

http://www.apcupsd.org/manual/Cables.html
http://www.apcupsd.org/manual/apcupsd.pdf
http://www.fatblokeracing.org/ApcupsdCableConfiguration.shtml