Potisk celniho panelu

fanda info@elektronikavyvoj.cz
Neděle Listopad 26 18:32:10 CET 2006

Dobry vecer
zkousel jsem pouzit fotocestu.Hlinik odmastit,nastriknout fotolakem z GM
a po osviceni a vyvolani lehce potirat leptadlem na plosne spoje (tusim
chlorid zelezity).
Vysledek odpovida gravirovani ,da se regulovat hloubka dobou leptani a
dobre vypada
i grafika (ostre rohy  a uhly).Potom je mozne natrit lakem a otrit.Lak
zustane v drazce.
Jenom nevim jestli tam nebude vadit ten elox.Asi by to chtelo eloxovat
az potom.
   Fanda