OT: Frezka se prvne rozjela

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Listopad 26 18:08:10 CET 2006

Slibil jsem sem napsat az se to nejak prvne rozjede:

Zde par fotek
http://www.cncnet.info/gallery.php?modul=gallery&akce=galerie_ukaz&galerie_id=17

Masina ma rozsah X400 Y210 Z100mm. Osazene jsou motory Pacific
Scientific na X je 3,2A na Y 1,25A a na Z 3A. Na Y se bude jeste motor
menit za silnejsi. Na vsech osach osazene moje Bistepy.

Maximalni prejezdova rychlost je ve vsech osach ted momentalne
1300mm/min a urcite to pujde vic. Na Z ose to ted jezdi 2600mm/min.

Ovladani pres TurboCNC bezi na FreeDOSu a na notebooku Dell s procesorem
P133MHz.

Zatim jsem jen narychlo sestavil par kodu na orovnani roviny, zahloubeni
kruznice a ctverce.

Na to vreteno zatim nekoukejte - nemame ho jeste hotovy a tak jsme tam
pritahli jen nejakyho cinskyho Dremela.

Zkousel jsem i do duralu, ale musel jsem po 0.05mm jinak by se to
vretynko rozskocilo. :-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info