VBW u spektraku

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Listopad 26 10:28:10 CET 2006

Zdravim vsechny.
Uz delsi dobu mi subject vrta v hlave. Nemuzu prijit na to k cemu je VBW
pri mereni dobre. Pracoval jsem zatim na spektracich od R&S a Advantestu
a tam je pokud si dobre pamatuji RBW a VBW ve stejnych rozsazich. Pokud
se VBW jak se vsude uvadi pouziva k prumerovani, tak by preci melo
dosahovat nizsich hodnot nez RBW. Takhle nevidim duvod si to nastavovat
na VBW kdyz to muzu udelat primo s RBW, jedine ze by to bylo z nejakeho
duvodu omezeni presnosti RBW (predpokladam ze VBW se dnes realizuje uz
digitalnimi filtry po navzorkovani). Mohl by mi nekdo vysvetlit treba na
nejakem konkretnim priklade k cemu je VBW dobre? Pravdepodobne mam
spatnou predstavu o jeho funkci a tak nevim k cemu ve skutecnosti je.
Diky za snahu

Tosa