Externi napajeni bateriveho MP3 prehravace

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Listopad 25 18:01:09 CET 2006

Nepodarilo se mi najit originalni clanek, ale nekdo u nejakeho
prehravace vyzkoumal, ze kdyz na USB je 5V, tak je v rezimu datovy
prenos, ale kdyz se tam privede plus minus napajeci napeti pouzite
baterie, tak je normalne v prehravacim rezimu. Minimalne za pokus by
to stalo, mensi napeti tomu neuskodi....

KR