Re: Napalovačka DVD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Listopad 25 13:52:48 CET 2006

1) to, že nejde přehrávat filmové DVD ve WMP pravděpodobně vůbec
nesouvisí s tím, že ho přehráváte z DVD vypalovačky - to k tomu
subjektu "napalovačka DVD". Lehce si to ověříte, pokud si DVD
zkopírujete na harddisk (pokud to jde - tj. DVD není chráněné proti
kopírování).

2) nepíšete jestli to dělá s každým DVD.

3) zkusil bych prověřit, jestli WMP nemá někde přednastavenou výchozí
zvukovou stopu, která na DVD chybí - např. jiný jazyk.

Každopádně to vypadá na chybu toho windows media playeru.

P.K.