Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

Pátek Listopad 24 23:31:12 CET 2006

Hezký večír,

    to máte pochopitelně pravdu. Ale ono ne vždycky jde všechno
spočítat. Například stejné obvody od různých výrobců se chovají poněkud
jinak. Stačí vyměnit starší obvod Tesla za něco nového a hnedka může být
problém. Další příklad je, že někdy předem člověk prostě neví jaká
přesně bude potřeba konstanta a podobně.

    V práci mám počítač třídy 80486 na kterém běží Repros a tak se na
moc použít už nedá.

    Navíc, já raději pájím a tvořím než počítám :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!