Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

Pátek Listopad 24 22:53:25 CET 2006

Hezký večír,

    no normální dekáda je dobrá na měření a nastavování obvodů.
Například když je potřeba nastavit přesně napětí v obvodu, nebo přesnou
časovou konstantu nějakého časového obvodu. Případně i pro "kalibraci"
měřáčků. V práci relativně často měřící přístroje opravuju a tak by se
hodila právě na nastavování.

    A to vylepšení co mě napadlo je vlastně jen hračička a nebo pokud
člověk nechce moc přepínat přepínačema. Jako další důvod proč použít
takové ovládání mně napadá třebas možnost rychlé změny odporu nebo změna
v závislosti na čase a podobně.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz