Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Listopad 24 21:19:29 CET 2006

no myslim ze to nie je az take tragicke. Uz len 0.1% z 1Mohmu je 1kohm,
takze ked chces nastavit 1Mohm s platnostou na 4 miesta musis merat a
najlepsie pri tom nedychat :-)
Ked sa pozeram do katalogu Vishay na 0.1% rezistory, tie maju typicky
teplotny koeficient 10 az 100ppm/C.
Pri teplotnom koeficiente 50ppm/C ti ten odpor ujde o 0.1% pri zmene
teploty o 20 stupnov. Na kratkodobe merania a bez tepelnej zataze je to
v poriadku.
Osobne si myslim ze tie rezistory z GM za 7,- ti budu na domace pouzitie
bohate stacit. Jedine ze mas klimatizovany labak a na stole elektroniku,
ktora ma predpisanu dlhodobu stabilitu 1ppm za rok :-)
b.