home made menic, Was : Re: ... menic?

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pátek Listopad 24 14:47:16 CET 2006

ja viem, len sa snazim najprv premyslat predtym ako spravim PCB
mam tam 400V transil

p.rosko

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
	Sent: Friday, November 24, 2006 2:39 PM
	To: HW-news
	Subject: Re: home made menic, Was : Re: ... menic?

	Preco vam to odchadza ste si z vacsej casti odpovedal sam aj ked chyba moze byt aj inde...
	postavil znamena mam to na kontaktnom poli a k tomu mam pripojeny 400W
	AC motor.

	Mate T chranene proti napatovym spickam ?

	S pozdravom
	Juraj Michálek
	www.toolsquare.com <http://www.toolsquare.com>
	ICQ: 209 598 598