home made menic, Was : Re: ... menic?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 24 14:21:15 CET 2006

No nektere veci uz asi opravdu nemaji smysl - ja si koupil menic Siemens
1.1kW pod 4kKc (podotykam novy normalne v krame) - rizeni analog nebo
digital - nastavitelnost parametru milion, ze ani nevim na co vsechno to
tam je. Odnimatelnej displej s prenosem parametru na dalsi menic.

Byt vami zavru to do skrine a kazdou usetrenou minutu venuji necemu jinemu.

RadekCX - http://www.cncnet.info