OT: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Listopad 24 12:46:09 CET 2006

Velmi pekny clanek, tak me napada, kdyz je tu tolik sikovnych
spisovatelu, nechcete nekdo poslat nejaky clanek i do tistenych novin
jako je mlada fronta nebo neco podobneho?
Honza K.